your last headphone
ever

Amazing sound met unbeatable service

amazing sound, unbeatable service

Een nieuw device moeten kopen, omdat iets kleins niet te repareren blijkt. Sucks right? Helemaal als je weet dat jouw oude beestje waarschijnlijk wordt verbrand.

Om te laten zien dat het anders kan, ontwikkelden we als echte muziekliefhebbers een koptelefoon met een waanzinnige sound en unbeatable service; Free Repairs Forever

Flexibel abonnement of liever kopen? Your choice

Vind je het lastig om een keuze te maken tussen de verschillende koptelefoons?

koop
€ 325

abonnement
€ 17,50 /maand

DRAADLOOS & NOISE CANCELLING

koop
€ 199

abonnement
€ 12,50 /maand

DRAADLOOS 

DAY

koop
€ 149

abonnement
€ 9,99 /maand

BEDRAAD

Het diepste geluid dat je ooit hebt gehoord

Onze koptelefoons bieden een perfecte afspeelkwaliteit met een zorgvuldig getunede akoestische weergave die zorgt voor een ongekend diepe bas, een warm middengebied en helder hoog.

Free repairs forever

Hoe we dat kunnen doen? Simpel: onze koptelefoons zijn namelijk zo ontwerpen dat wanneer er losse onderdelen stuk zijn, ze onafhankelijk van elkaar kunnen worden vervangen. En alles past door de brievenbus!

01

Bestel gratis een onderdeel vanuit jouw account

Ongelukje gehad? Of zijn je paddings versleten? Bestel gratis een vervangend onderdeel.

02

De volgende dag ligt het nieuwe onderdeel op de mat

Je ontvangt een envelop met het vervangende onderdeel. Dit kan door de brievenbus!

03

Vervang het beschadigde onderdeel met het nieuwe

Demonteer de beschadigde module en zet vervolgens het vervangende onderdeel op zijn plaats.

04

Stuur jouw oude onderdeel op met de retourenvelop

In de geleverde envelop vind je een retourenvelop. Hiermee kun je het oude onderdeel gratis terugsturen.

05

Wij gebruiken jouw part voor nieuwe koptelefoons

We kijken of we jouw oude onderdeel nog kunnen repareren of hergebruiken. Lukt dat niet? Dan zorgen we dat het onderdeel gerecycled wordt.

FAQ

Too good to be true? Toch is het antwoord echt; ja. Als Gerrard Street gebruiker kun je altijd gratis onderdelen bestellen. En wij betalen de verzendkosten, ook voor de retour. We vragen je wel altijd om de kapotte onderdelen weer terug te sturen, zodat je niet stiekem een tweede koptelefoon bij elkaar kan sprokkelen🙂

Om te beginnen; onze koptelefoons zijn ontworpen om tegen een stootje te kunnen. Gaat er toch iets stuk dan hoeven we dus niet de hele koptelefoon te vervangen, maar alléén het kapotte onderdeel. Hij kan namelijk gemakkelijk uit elkaar. Bovendien kunnen wij veel oude onderdelen weer oplappen om ze opnieuw te gebruiken!

Yes, de koptelefoon kan getest worden in de 30dagen proef die je krijgt bij aanschaf. Bij een maand abonnement kan je de 1e maand gebruiken als testmaand. Bij ons zit je namelijk niet vast aan een contract. Bevalt ‘ie? Dan kan je het abonnement gewoon door laten lopen.

Vind je het lastig om te kiezen en wil je alle functies op een rijtje hebben?

Houd je van flexibiliteit? Dan neem je een maandabonnement. Zo heb je de vrijheid om maandelijks te kiezen wat je wilt, en voor hoe lang je wilt. Je betaaldt gedurende het gebruik van de koptelefoon voor de service, bij opzegging lever je de koptelefoons weer bij ons in. Zo kunnen wij onze missie voortzetten door de onderdelen te fixen en hergebruiken. 

Of je koopt hem met de Free Repairs Forever, zo worden jouw hele leven onderdelen gratis gefixt! Waar je ook voor kiest, we got your back.

Overstappen naar een ander model is zeker mogelijk in een abonnement. Dit is ook een van de voordelen van een abonnement. Heb je een koptelefoon gekocht, dan kan dit niet.

In je abonnement kan je dat makkelijk zelf doen via “mijn account”. Switch hier naar je nieuwe gekozen model en abonnement. 

Ben je al een tijd klant en ben je benieuwd naar de mogelijkheden om de koptelefoon over te kopen? Neem dan contact met ons op via de app of mail, we denken graag met je mee!

Het is altijd even uitzoeken wat er precies stuk is aan je koptelefoon, zonde als je het verkeerde onderdeel besteld natuurlijk! Verwissel je klankkasten aan je hoofdkussen en zorg dat de kabeltjes er goed in zitten (goed inklikken). Lukt het laden ook niet met een ander kabeltje? Gaat hij wel/niet aan? Twijfel je toch en wil je het zeker weten, neem dan contact met ons op via de chat, app of mail.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Je kan ons altijd mailen, bellen/appen (0636444658), of met ons chatten op de website!