Please don't go

Wat jammer dat je je abonnement wilt stopzetten! Ben je ontevreden over de koptelefoon of de service? Of heb je verbeterpunten? Laat het ons weten via mail of 06 36 444 658.  We staan altijd voor je klaar; wellicht kunnen we een oplossing voor je bedenken.

Wil je toch echt annuleren? Stuur dan de koptelefoon naar ons terug aan de hand van de instructies hieronder. Zodra hij binnen is bij de pakketbezorger wordt jouw abonnement stopgezet. Wij zorgen er dan voor dat jouw koptelefoon niet verloren gaat. De onderdelen worden gerecycled, gerepareerd of hergebruikt om weer nieuwe koptelefoons mee te maken!

Volg de stappen nauwkeurig voor een juiste afwikkeling!


1. Zorg dat de koptelefoon compleet is inclusief de bijhorende kabels. Per missende kabel brengen wij €12,50 in rekening.

2. Klik hier voor het retourformulier.
Print het formulier uit en plak deze op de doos, indien je geen printer hebt kan je de gegevens ook op de doos schrijven.
In het geval dat je het bestand niet kan downloaden, dit zijn de gegevens:
Gerrard Street BV
Blaak 6
3011TA,
Rotterdam
Naam:
Subscription ID/Order Nummer:
Datum van verzending:
Reden van opzegging (optioneel):

3. Verstuur de koptelefoon gedemonteerd terug. Wij adviseren het in de originele doos terug te sturen. Op die manier kun je het als brievenbuspakket versturen, dat is goedkoper.

4. Maak een foto of screenshot van het verzendbewijs! Stuur ons het verzendbewijs via de chat, app of mail met jou naam.

Let op: als het pakketje niet bij ons aankomt en wij hebben geen verzendbewijs van jou ontvangen, betaal je het eigen risico. Wij kunnen dan niet controleren dat jij het pakketje hebt verstuurd.