abonnement annuleren

please don't go

Wat jammer dat je je abonnement wilt stopzetten! Ben je ontevreden over de koptelefoon of de service? Of heb je verbeterpunten? Laat het ons weten via mail of 06 36 444 658.  We staan altijd voor je klaar; wellicht kunnen we een oplossing voor je bedenken.

Wil je toch echt annuleren? Stuur dan de koptelefoon naar ons terug aan de hand van de instructies hieronder. Zodra hij binnen is bij de pakketbezorger wordt jouw abonnement stopgezet. Wij zorgen er dan voor dat jouw koptelefoon niet verloren gaat. De onderdelen worden gerecycled, gerepareerd of hergebruikt om weer nieuwe koptelefoons mee te maken!

In verband met het coronavirus werken wij vanuit huis, dit houdt in dat wij de geretourneerde koptelefoons niet dagelijks kunnen verwerken. Daarom vragen wij je de track and trace code/verzendbewijs direct te mailen naar julius@gerrardstreet.nl voor een juiste afhandeling. Bedankt voor je begrip!
– Team Gerrard Street –

    mijn koptelefoon retourneren

    Volg de stappen nauwkeurig voor een juiste afwikkeling
    1. Zorg dat de koptelefoon compleet is inclusies de bijhorende kabels. Per missende kabel brengen wij 5,00 in rekening.

    2.Download het retourformulier door op deze link te klikken.
    Print het formulier uit en plak deze op de doos, indien je geen printer hebt kan je de gegevens ook op de doos schrijven.
    In het geval dat je het bestand niet kan downloaden, dit zijn de gegevens:
    Gerrard Street BV
    3011TA
    Rotterdam
    naam:
    Subscription ID:
    Datum van verzending:

    3.Verstuur de koptelefoon gedemonteerd terug als brievenbuspakket.

    4. Maak een foto of screenshot van het verzendbewijs.

    5. Stuur ons het verzendbewijs via de chat, app of mail.
    Let op: als het pakketje niet bij ons aankomt en wij hebben geen verzendbewijs van jou ontvangen, betaal je het eigen risico. Wij kunnen dan namelijk niet controleren dat jij het pakketje hebt verstuurd.

Continue shopping