Verder shoppen

Je winkelmand is momenteel leeg.

Abonnement opzeggen

please don’t go

 

 

Wat jammer dat je je abonnement wilt stopzetten! Ben je ontevreden over de hoofdtelefoon of de service? Of heb je verbeterpunten? Laat het ons weten! Via mail of 06 47 006 223 staan we altijd voor je klaar; wellicht kunnen we een oplossing voor je bedenken.

Wil je toch echt annuleren? Stuur dan de hoofdtelefoon retour via een van de onderstaande mogelijkheden. Zodra hij binnen is bij de pakketbezorger binnen is, annuleren we je abonnement. En dan zorgen wij dat jouw hoofdtelefoon niet verloren gaat en iemand anders blij gaat maken!

 

    IK WEET DE TRACK&TRACE CODE VAN DE ORGINELE BESTELLING NOG EN HEB DE DOOS BEWAARD

    Goed bezig! Je kunt via het retour portaal simpel en kosteloos een retourzending aanvragen. Je ontvangt vervolgens een verzendlabel voor de retourzending via e-mail. Print dit label uit, plak het op de doos en lever deze in bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Zodra hij is ingenomen door PostNL annuleren wij jouw abonnement!

    Gratis retour aanmaken

    IK HEB DE DOOS NOG BEWAARD, MAAR WEET DE TRACK&TRACE VAN MIJN ORIGINELE BESTELLING NIET MEER

    Geen probleem, wij kunnen de originele track&trace code terugzoeken in ons systeem! Deze heb je verplicht nodig om via onze partner SendCloud een gratis retourzending aan te kunnen vragen. We sturen je zo snel mogelijk een mail met daarin de track&trace code en een link naar het retour portaal waar je de retourzending kunt afhandelen!

    TRACKTRACE OPVRAGEN

    IK HEB DE ORIGINELE DOOS NIET MEER

    Kan gebeuren! In dat geval kun je de hoofdtelefoon in een eigen doos opsturen naar

    Gerrard Street
    Schiedamse Vest 154
    3011 BV, Rotterdam

    Vermeld je eigen naam op de doos, dan weten we dat hij van jou is! Zodra hij binnen komt annuleren we je abonnement