FAQ Switch

VEELGESTELDE VRAGEN SWITCH

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over het switchen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Je kunt ons altijd mailen (info@gerrardstreet.nl) of bellen/appen (0636444658). Of probeer de chatfunctie op de website!

    HOE KAN IK MIJN ABONNEMENT SWITCHEN NAAR EEN ANDER MODEL?

    Vanuit Mijn Account kun je jouw huidige abonnement switchen naar een ander model. We sturen je de nieuwe koptelefoon en jij stuurt ons de oude weer terug. Check de stappen hier: https://gerrardstreet.nl/switchen/

    WAT GEBEURT ER MET MIJN EERDER BETAALDE BEDRAGEN?

    Je tegoed neem je mee in je abonnement. Wil je upgraden, bijvoorbeeld van de BIRD naar de BOSS, dan wordt de eerstvolgende afschrijving herberekend op basis van jouw laatst betaalde maandbedrag en de nieuwe maandprijs. VB: Je hebt 1 april €5 betaald en switcht op 12 april naar €10/maand. Er is €2,00 verbruikt, en nog €3,00 over. Met een maandprijs van €10 geeft dat nog recht op 9 dagen gebruik, voordat de nieuwe betaling ingaat.

    IK HEB KREDIET VANUIT DE CROWDFUNDING, HOE WERKT DAT?

    Zolang je krediet hebt worden alle eerstvolgende betalingen hiermee voldaan. De eerstvolgende afschrijvingsdatum die je bij de checkout ziet, is dus de datum waarop opnieuw van jouw krediet wordt afgeschreven (zolang er genoeg op staat). Pas als je krediet op is schrijven we weer van je bankrekening af. Benieuwd naar de stand van je krediet? Klik in het accountmenu op mijn krediet om de huidige stand van je krediet op te vragen.

    IK HEB MEEGEDAAN AAN DE BOSS CROWDFUNDING, WAT NU?

    Topper! Heb al een BIRD thuis? Log in met je account en switch je abonnement zoals uitgelegd de Switch pagina.

    Je krijgt van ons korting op je maand/jaar-bedrag. Deze zijn gelinkt aan jouw e-mailadres en worden geladen als jij met je account naar de check-out gaat. Let op, zie jij niet de juiste kortingen? Herlaad de pagina en check of deze nu wel zijn geactiveerd.

    Nog geen BIRD thuis? Bestel de BOSS dan via onze webshop. Let op: de korting die je ontvangt is gelinkt aan het e-mail adres waarop we jou mailen. Gebruik dit e-mail adres dan ook in de checkout.

    Loop je ergens tegenaan? Stuur even een berichtje naar info@gerrardstreet.nl en we helpen je verder!

     

    IK HEB EEN PRE-ORDER GEPLAATST, WAT NU?

    Ben je al klant van ons? Log dan in op Mijn Account en volg de stappen om je abonnement te switchen. Hoe precies? Check de Switch pagina.

    Heb je enkel een pre-order geplaatst, maar heb je nog geen lopend abonnement bij ons? Bestel dan de BOSS (of eventueel de DAY) vanuit de webshop. Verder hoef je nergens in te vullen dat je een pre-order hebt geplaatst.

     

    WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN DE VERSCHILLENDE MODELLEN?

    De DAY: Onze nieuwe standaard hoofdtelefoon, bekabeld. DAY

    De BOSS: Ons nieuw bluetooth model. BOSS

    De PRINCE: Het nieuwe bluetooth model met noise-cancelling. Dit model verwachten we begin deze zomer.

    WAT WORDT DE PRIJS VAN ELK MODEL?

    De prijs van de DAY blijft hetzelfde als de prijs van de BIRD, €7,50 per maand. Heb je een korting op je maandprijs? Dan neem je die mee naar de DAY. De BOSS wordt €10 per maand en de PRINCE wordt €12,50 per maand.

    WORDT MIJN ABONNEMENT DUURDER?

    Heb je momenteel de BIRD en switch je naar de DAY? Dan blijft jouw maandbedrag hetzelfde, ook als je nu €5/maand betaalt. Upgrade je naar de BOSS? Dan gaat je maandbedrag omhoog.

    HOE STUUR IK MIJN OUDE HOOFDTELEFOON TERUG?

    In de opgestuurde DAY of BOSS vind je een retoursticker. Dit is jouw persoonlijke retoursticker waarmee wij kunnen bijhouden of jij jouw oude koptelefoon hebt teruggestuurd. Heb jij de originele doos nog? Good busy! Deze kun je gebruiken om de oude koptelefoon in te verpakken. Ben jij deze kwijt? Kan gebeuren.
    In dat geval kun je de hoofdtelefoon in een eigen door versturen. LET OP: de retoursticker geldt enkel voor een brievenbusdoos!

    Plak de retoursticker op de doos en check even of het oude verzendsticker niet meer zichtbaar is. Vervolgens kun je de doos inleveren bij elk Post NL punt. Doe dit alsjeblieft op tijd, want de retoursticker is 11 dagen geldig vanaf ontvangst.

    IK BEN MIJN RETOURSTICKER KWIJT, WAT NU?

    Ben je je retoursticker kwijt? Neem even contact met ons op! Mocht je de koptelefoon zelf willen terug sturen, vergeet dan niet jou naam en abonnementsnummer in/of op de doos te vermelden.

    BEN IK VERPLICHT OM TE SWITCHEN?

    Niks moet, alles mag! Maar wie wil er nou niet voor hetzelfde bedrag per maand beter geluid en comfort!

    WAT GEBEURT ER MET DE OUDE BIRD?

    Wanneer je jouw oude model terugstuurt, checken we eerst of we deze onderdelen nog kunnen hergebruiken of repareren. Hiermee blijven we de refubished lijn onderhouden.
    Onderdelen die niet meer bruikbaar zijn bewaren we, we gooien niks weg. Zodra we voldoende onderdelen hebben verzameld zullen we deze gaan recyclen.

    WANNEER KAN IK MIJN NIEUWE HOOFDTELEFOON VERWACHTEN?

    Na het plaatsen van de switch bestelling ontvang je bericht wanneer de koptelefoon jouw kant op komt.
    Zorg dat je zo snel mogelijk je abonnement switch, want dan weet je zeker dat jouw koptelefoon bij de eerste batch verzendingen zit!

    WANNEER ONTVANG IK KORTING OP MIJN MODEL?

    De korting op de BOSS geldt voor iedereen die heeft meegedaan aan de tweede crowdfunding; de campagne voor de BOSS. Heb jij meegedaan aan de eerste crowdfunding en heb je daarom nu de BIRD voor €5/maand, maar heb je niet meegedaan aan de tweede crowdfunding? Dan kun je overstappen naar de DAY voor €5/maand! Toch liever de BOSS? Dan ga je het reguliere bedrag van €10/maand betalen.

    WAAROM ZIJN DE VERZENDKOSTEN €4,99 ?

    De €4,99 die je betaalt voor het switchten van je abonnement zijn de verzendkosten voor het opsturen van je nieuwe koptelefoon én voor de retour van je oude BIRD. Dit bedrag dekt de kosten niet volledig, wij nemen ook een deel voor onze rekening.

Verder shoppen