FAQ

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze service. Staat jouw vraag hier niet tussen? Je kunt ons altijd mailen (julius@gerrardstreet.nl), bellen/appen (0636444658), of probeer de chatfunctie op de website!

    Wat houdt het abonnement in?

    Het abonnement is jaarlijks opzegbaar, dit betekent dat je 1 x per jaar een bedrag betaalt.
    Wij sturen 2 weken voor de nieuwe termijn ingaat een mailtje ter herinnering.
    Wij houden je graag op de hoogte!

    Heb je een abonnement bij ons, dan is de koptelefoon niet jouw eigendom.
    Als je stopt met het abonnement vragen wij jou de koptelefoon terug te sturen naar ons.
    Wij halen hem dan uit elkaar en maken er weer bruikbare onderdelen van.

    De PRINCE kost 125,- per jaar
    De BOSS kost 100,- per jaar
    de DAY kost 70,- per jaar

    Wat is het verschil tussen het abonnement en kopen met Free Repairs Forever?

    Wij bieden altijd dezelfde service.
    Bij een abonnement wordt de koptelefoon nooit van jou, maar heb jij de vrijheid om jaarlijks te kiezen wat je doet.
    Bijvoorbeeld upgraden naar een nieuw model!
    Als je hem koopt wordt hij echt van jou.
    Waar je ook voor kiest, reparaties zitten inbegrepen, wat er ook gebeurt, altijd.

    Wat betekent Free Repairs Forever?

    Als je de koptelefoon koopt bieden wij dezelfde service aan die je krijgt bij een abonnement. Maar dan voor altijd!
    Dit betekent dat als er een onderdeel stuk gaat, deze hoe dan ook vervangen wordt.
    Goede producten gooi je niet weg, die fix je!

    Hoe werkt mijn Gerrard Street en hoe zet ik hem in elkaar?

    Klik op het model voor meer informatie:
    PRINCE
    BOSS
    DAY

    Wat houdt het jaarlijks abonnement in ?

    Het jaarabonnement is jaarlijks opzegbaar, op die manier kan je elk jaar beslissen wat je doet, bijvoorbeeld overstappen naar een nieuwere koptelefoon. Dat is de flexibiliteit die wij bieden!

    Hoe zeg ik mijn abonnement weer op?

    Voor het opzeggen van jouw abonnement volg je nauwkeurig de instructies op de retour pagina.
    Het is belangrijk dat wij van jou een verzendbewijs ontvangen, als er dan iets misgaat met de retourzending ben je altijd gedekt!

    Wat gebeurt er met de oude/kapotte onderdelen?

    Als je een kapotte module terugstuurt kijken we altijd eerst of we het hergebruikt of gerepareerd kan worden. Omdat wij de koptelefoons zelf ontworpen hebben weten wij van elk onderdeel precies hoe ‘t in elkaar zit. Als het toch blijkt dat een module ‘beyond repair’ is slaan we het op in ons magazijn en wordt het uiteindelijk gerecycled.

    Wanneer wordt mijn koptelefoon bezorgd?

    Voor 15:30 besteld, de volgende dag in huis!
    Houd er rekening mee dat het soms een dagje langer duurt, zeker tijdens corona hebben de bezorgdiensten het drukker.
    Wij doen geen verzendingen in het weekend, dus bestel je ‘m op vrijdagavond, gaat ie maandag mee met de post.
    Heeft jouw bestelling vertraging opgelopen? Neem dan contact met ons op via de chat, app of mail!

     

    Wat gebeurt er als mijn koptelefoon wordt gestolen?

    Mocht het voorkomen dat jouw Gerrard Street koptelefoon wordt gestolen, dan zorgen wij ervoor dat je snel een nieuwe krijgt! Ook hebben wij een aangiftebewijs nodig. Aangifte van diefstal doe je makkelijk online via deze link.
    Daarnaast betaal je €40,- eigen risico voor de BIRD of DAY. €60,- eigen risico voor de BOSS. Voor de PRINCE betaal je €80,- eigen risico. We doen dit niet om zuur te zijn of aan je te verdienen, maar we moeten onszelf enigszins beschermen tegen fraude.

    Wat voor type kabel wordt er meegeleverd?

    Je krijgt een Mini-Jack (3,5mm) kabel meegeleverd bij elk model! De 3,5mm Mini-Jack past in alle devices met een standaard audio-input. Als je een iphone 7 of nieuwer hebt, heb je wel een lightning-naar-mini-jack adapter nodig. Dit is alleen relevant als je graag met draad luistert (de nieuwe modellen werken allemaal draadloos). Ben je een deejay of producer? vertel het ons en wij sturen je gratis een 6,3mm jack plug mee voor in jouw dj-mixer of audio-interface. We weten dat je die plugjes vaakt kwijtraakt, dus die kan je altijd gratis bij ons nabestellen.

    Hoe weet ik welk onderdeel stuk is?

    Wij helpen je graag met het lokaliseren van het probleem, contact ons direct via de Chat, Mail of WhatsApp!
    Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:30.

    Is het mogelijk om over te stappen naar een ander model?

    Ja, dat kan altijd! Via Mijn Account kun je je abonnement omzetten. Wij noemen dat ‘switchen‘. Zodra je switcht sturen wij jou de nieuwe koptelefoon op, met in de doos een retoursticker voor de oude.Bij terugkomst halen wij jouw oude koptelefoon helemaal uit elkaar en hergebruiken, repareren of recyclen de onderdelen. Op die manier gooien wij nooit zomaar iets weg!

    Wat gebeurt er als er iets stuk gaat?

    Iets kapot of gewoon versleten? Wij vervangen het onderdeel gratis voor je! Log in via Mijn Account en bestel gratis met een druk op de knop de nieuwe module.  Wij doen ons uiterste best het onderdeel zo snel mogelijk te bezorgen, omdat dit met de reguliere post meegaat kan dit soms een paar dagen duren. Weet je niet precies welk onderdeel vervangen moet worden? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag het probleem te lokaliseren!
    Last but not least, in de envelop van het nieuwe onderdeel zit een retourenvelop voor de oude. Die kan je zonder postzegels zo in de brievenbus doen. Geen gedoe!

Continue shopping