Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze service. Staat jouw vraag hier niet tussen? Je kunt ons altijd mailen op felicia@gerrardstreet.nl, bellen/appen (0636444658), of probeer de chatfunctie op de website!

 

 

Bij een abonnement heb je de vrijheid om te switchen van model, en te stoppen wanneer jij dat wilt! Wanneer je de koptelefoon koopt, betaal je een eenmalig bedrag en is ‘ie all yours. In beide gevallen heb je de Free Repairs Forever!

Dit houdt in dat wij ervoor zorgen dat jouw koptelefoon je hele leven mee gaat. Wanneer jij een nieuw onderdeel besteld, sturen wij een retourenvelopje mee zodat jij de kapotte onderdelen naar ons terug kan sturen. Like it says: Free Repairs Forever 😉

Ja, de koptelefoon kan getest worden in de 30dagen proef die je krijgt bij aanschaf. Bij een maand abonnement kan je de 1e maand gebruiken als testmaand. Bevalt ‘ie, kan je het abonnement gewoon door laten lopen.

Nadat jij je koptelefoon besteld hebt duurt het 1-2 werkdagen tot ‘ie bij jou is.

Wanneer je een kapot onderdeel terugstuurt, kijken wij altijd eerst of we het kunnen repareren en hergebruiken. Als het toch blijkt dat een onderdeel niet meer te repareren valt, wordt het gerecycled. We gooien nooit zómaar iets weg!

Overstappen naar een ander model is zeker mogelijk in een abonnement. Dit is ook een van de voordelen van een abonnement. Heb je een koptelefoon gekocht, dan kan dit niet.

In je abonnement kan je dat makkelijk zelf doen via “mijn account”. Switch hier naar je nieuwe gekozen model. Hierin kan je ook je abonnement overzetten van abonnement naar koop.

Het is altijd even uitzoeken wat er precies stuk is aan je koptelefoon, zonde als je het verkeerde onderdeel besteld natuurlijk! Verwissel je klankkasten aan je hoofdkussen en zorg dat de kabeltjes er goed in zitten (goed inklikken). Lukt het laden ook niet met een ander kabeltje? Gaat hij wel/niet aan? Twijfel je toch en wil je het zeker weten, neem dan contact met ons op via de chat, app of mail.

De stappen voor het opzeggen van je abonnement vind je hier.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Je kan ons altijd mailen (felicia@gerrardstreet.nl), bellen/appen (0636444658), of met ons chatten op de website!