FAQ

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze service. Staat jouw vraag hier niet tussen? Je kunt ons altijd mailen (julius@gerrardstreet.nl), bellen/appen (0636444658), of probeer de chatfunctie op de website!

    Hoe werken de headphones?

    Klik op het model voor meer informatie:
    PRINCE
    BOSS
    DAY

    Hoeveel bedraagt de huur?

    Je betaalt maandelijks of jaarlijks voor je abonnement. Bij dit bedrag zitten alle reparaties en updates inbegrepen!
    Voor de DAY betaal je €7,50 per maand of €70 per jaar.
    Voor de BOSS betaal je €10 per maand of €100 per jaar.
    Voor de PRINCE betaal je €12,50 per maand of €125 per jaar.

    Hoe lang zit ik er aan vast?

    Bij ons zit je nergens aan vast. Een maandabonnement is elke maand opzegbaar, een jaarabonnement elk jaar. That’s it!

    Hoe zeg ik mijn abonnement weer op?

    Je kunt via de retour pagina een manier kiezen om jouw retourzending te regelen. Print het retourformulier uit en stuur de koptelefoon naar ons op. Zodra de koptelefoon binnen is annuleren wij jouw abonnement! Geen rare fratsen.

    Wat gebeurt er met de oude/kapotte onderdelen?

    Als je een kapotte module terugstuurt kijken we altijd eerst of we het hergebruikt of gerepareerd kan worden. Omdat wij de koptelefoons zelf ontworpen hebben weten wij van elk onderdeel precies hoe ‘t in elkaar zit. Als het toch blijkt dat een module ‘beyond repair’ is slaan we het op in ons magazijn en wordt het uiteindelijk gerecycled.

    Wordt de koptelefoon ooit van mij?

    Bij ons betaal je puur voor het gebruik van de koptelefoon, het is niet mogelijk om de hoofdtelefoon te kopen of af te betalen. Was dit wel zo, dan hadden de abonnementskosten ook een stuk hoger moeten liggen… Dat is het mooie van ons concept! Vergelijk het met Spotify, waar je naar hartelust muziek kan luisteren, zonder dat je de muziek zal bezitten. We doen dit zodat we zelf eigenaar blijven van alle materialen en dus verantwoordelijk blijven voor het hergebruik en de recycling.

    Wanneer wordt mijn koptelefoon bezorgd?

    Voor 15:30 besteld, de volgende dag in huis!
    Houd er rekening mee dat het soms een dagje langer duurt, zeker nu tijdens corona hebben de bezorgdiensten het iets drukker dan normaal.
    Wij doen geen verzendingen in het weekend, dus bestel je ‘m op vrijdagavond, gaat ie maandag mee met de post.
    Heeft jouw bestelling vertraging opgelopen? Neem dan contact met ons op via de chat, app of mail!

     

    Wat gebeurt er als mijn koptelefoon wordt gestolen?

    Mocht het voorkomen dat jouw Gerrard Street koptelefoon wordt gestolen, dan zorgen wij ervoor dat je snel een nieuwe krijgt! Ook hebben wij een aangiftebewijs nodig. Aangifte van diefstal doe je makkelijk online via deze link.
    Daarnaast betaal je €40,- eigen risico voor de BIRD of DAY. €60,- eigen risico voor de BOSS. Voor de PRINCE betaal je €80,- eigen risico. We doen dit niet om zuur te zijn of aan je te verdienen, maar we moeten onszelf enigszins beschermen tegen fraude.

    Wat voor type kabel wordt er meegeleverd?

    Je krijgt een Mini-Jack (3,5mm) kabel meegeleverd bij elk model! De 3,5mm Mini-Jack past in alle devices met een standaard audio-input. Als je een iphone 7 of nieuwer hebt, heb je wel een lightning-naar-mini-jack adapter nodig. Dit is alleen relevant als je graag met draad luistert (de nieuwe modellen werken allemaal draadloos). Ben je een deejay of producer? vertel het ons en wij sturen je gratis een 6,3mm jack plug mee voor in jouw dj-mixer of audio-interface. We weten dat je die plugjes vaakt kwijtraakt, dus die kan je altijd gratis bij ons nabestellen.

    Hoe weet ik welk onderdeel stuk is?

    Twijfel je wat er stuk is neem contact met ons op.

    Is het mogelijk om over te stappen naar een ander model?

    Ja, dat kan altijd! Via Mijn Account kun je je abonnement omzetten. Wij noemen dat ‘switchen‘. Zodra je switcht sturen wij jou de nieuwe koptelefoon op, met in de doos een retoursticker voor de oude.
    Bij terugkomst halen wij jouw oude koptelefoon helemaal uit elkaar en hergebruiken, repareren of recyclen de onderdelen. Dat is nou wat je noemt circulair!

    Wat gebeurt er als er iets stuk gaat?

    Schade? Geen enkel probleem! Log in via Mijn Account en bestel gratis met een druk op de knop het nieuwe onderdeel.  Wij doen ons uiterste best het onderdeel zo snel mogelijk te bezorgen, omdat dit met de reguliere post meegaat kan dit soms een paar dagen duren. Weet je niet precies welk onderdeel vervangen moet worden? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag het probleem te lokaliseren!
    Last but not least, in de envelop van het nieuwe onderdeel zit een retourenvelop voor de oude (envelopception). Die kan je zonder postzegels zo in de brievenbus doen. Easy toch?

Continue shopping