FAQ

veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze service. Staat jouw vraag hier niet tussen? Je kunt ons altijd mailen (info@gerrardst.nl) of bellen/appen (0647006223). Of probeer de chatfunctie op de website!

    Hoe werken de DAY en BOSS?

    Hier staat alles over de BOSS uitgelegd, alles over de DAY kan je hier vinden!

    Hoeveel bedraagt de huur?

    Je betaalt maandelijks of jaarlijks voor je abonnement. Bij dit bedrag zitten alle reparaties en updates inbegrepen! Voor de DAY betaal je €7,50 per maand of €70 per jaar, voor de BOSS betaal €10 per maand of €100 per jaar.

    Hoe lang zit ik er aan vast?

    Bij ons zit je nergens aan vast. Een maandabonnement is elke maand opzegbaar, een jaarabonnement elk jaar. That’s it!

    Hoe zeg ik mijn abonnement weer op?

    Je kunt via de retour pagina een manier kiezen om jouw retourzending te regelen. Print het retourformulier uit en stuur de koptelefoon naar ons op. Zodra de koptelefoon binnen is annuleren wij jouw abonnement!

    Wat gebeurt er met de oude/kapotte onderdelen?

    Als je je kapotte onderdeel terugstuurt kijken we altijd eerst of we zelf deze onderdelen nog kunnen hergebruiken of repareren. We hebben zelf de koptelefoons geproduceerd dus weten precies hoe alle onderdelen in elkaar zitten. Als het toch blijkt dat een onderdeel niet meer te repareren is bewaren we deze, we gooien nooit wat weg! Zodra we voldoende onderdelen hebben verzameld zullen we deze gaan recyclen.

    Wordt de koptelefoon ooit van mij?

    Bij ons betaal je puur voor het gebruik van de koptelefoon, het is niet mogelijk om de hoofdtelefoon te kopen of af te betalen. Was dit wel zo, dan hadden de abonnementskosten ook een stuk hoger moeten liggen… Dat is het mooie van ons concept! Vergelijk het met Spotify, waar je naar hartelust muziek kan luisteren, zonder dat je de muziek zal bezitten. We doen dit zodat we zelf eigenaar blijven van alle materialen en dus verantwoordelijk blijven voor het hergebruik en de recycling.

    Wanneer wordt mijn hoofdtelefoon geleverd?

    Als je hem nu bestelt, ontvang je hem binnen 2 werkdagen.

    Wat als mijn hoofdtelefoon wordt gestolen?

    Bij diefstal betaal je een Eigen Risico en dien je aangifte te doen bij de Politie. Daarna krijg je een hele nieuwe hoofdtelefoon. Elk jaar dat er geen aanspraak wordt gemaakt op de diefstal/verlies regeling zal het Eigen Risico met 10,- euro verlaagd worden, totdat een Eigen Risico van €0 is bereikt. In geval van diefstal of verlies van de hoofdtelefoon wordt jouw Eigen Risico verhoogd met 20,- euro. Het Eigen Risico per type abonnement is terug te vinden in Tabel 1.

    • BIRD/BIRD*R   €40
    • DAY                      €40
    • BOSS                    €60
    • PRINCE               €80

    Tabel 1

    Wat voor type kabel wordt er meegeleverd?

    Je krijgt een Mini-Jack (3,5mm) kabel meegeleverd. De 3,5mm Jack kabel past in elke smartphone, tablet of laptop. Bovendien ontvang je ook een 3,5mm – 6,3mm jack adapter. Ook voor de kabel geldt dat wij hem altijd zullen repareren.

    Hoe weet ik welk onderdeel stuk is?

    Twijfel je wat er stuk is neem contact met ons op.

    Is het mogelijk om over te stappen naar een ander model?

    Ja dat is geen probleem! Via Mijn Account kun je je abonnement omzetten. We sturen je dan het nieuwe model en je kunt de oude kosteloos inleveren. En eventueel tegoed van je oude abonnement wordt uiteraard meegenomen!

    Wat te doen als er iets stuk is?

    Laat ons via de website weten wat het gebrek is. Log in via Mijn Account en meld hier vervolgens welk onderdeel kapot is gegaan. We sturen je binnen vier dagen een vervangend onderdeel per post! Bijgesloten vind je een retourenvelop waarmee je zonder kosten het verouderde onderdeel terug kunt sturen. Doe dit a.u.b. binnen 14 dagen.

Verder shoppen