FAQ

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze service. Staat jouw vraag hier niet tussen? Je kunt ons altijd mailen (julius@gerrardstreet.nl), bellen/appen (0636444658), of probeer de chatfunctie op de website!

    Hoe werken de DAY en BOSS?

    Hier staat alles over de BOSS uitgelegd, alles over de DAY kan je hier vinden!

    Hoeveel bedraagt de huur?

    Je betaalt maandelijks of jaarlijks voor je abonnement. Bij dit bedrag zitten alle reparaties en updates inbegrepen! Voor de DAY betaal je €7,50 per maand of €70 per jaar, voor de BOSS betaal €10 per maand of €100 per jaar.

    Hoe lang zit ik er aan vast?

    Bij ons zit je nergens aan vast. Een maandabonnement is elke maand opzegbaar, een jaarabonnement elk jaar. That’s it!

    Hoe zeg ik mijn abonnement weer op?

    Je kunt via de retour pagina een manier kiezen om jouw retourzending te regelen. Print het retourformulier uit en stuur de koptelefoon naar ons op. Zodra de koptelefoon binnen is annuleren wij jouw abonnement! Geen rare fratsen.

    Wat gebeurt er met de oude/kapotte onderdelen?

    Als je je kapotte onderdeel terugstuurt kijken we altijd eerst of we zelf deze onderdelen nog kunnen hergebruiken of repareren. We hebben zelf de koptelefoons geproduceerd dus weten precies hoe alle onderdelen in elkaar zitten. Als het toch blijkt dat een onderdeel niet meer te repareren is bewaren we deze, we gooien nooit wat weg! Zodra we voldoende onderdelen hebben verzameld zullen we deze gaan recyclen.

    Wordt de koptelefoon ooit van mij?

    Bij ons betaal je puur voor het gebruik van de koptelefoon, het is niet mogelijk om de hoofdtelefoon te kopen of af te betalen. Was dit wel zo, dan hadden de abonnementskosten ook een stuk hoger moeten liggen… Dat is het mooie van ons concept! Vergelijk het met Spotify, waar je naar hartelust muziek kan luisteren, zonder dat je de muziek zal bezitten. We doen dit zodat we zelf eigenaar blijven van alle materialen en dus verantwoordelijk blijven voor het hergebruik en de recycling.

    Wanneer wordt mijn hoofdtelefoon geleverd?

    Als je hem nu bestelt, ontvang je hem binnen 2 werkdagen.

    Wat gebeurt er als mijn koptelefoon wordt gestolen?

    Mocht het voorkomen dat jouw Gerrard Street koptelefoon wordt gestolen, dan zorgen wij ervoor dat je snel een nieuwe krijgt! krijgt. Ook doen we samen aangifte van diefstal. Daarnaast betaal je €40,- eigen risico als je een BIRD of DAY abonnement hebt en €60,- eigen risico met een BOSS abonnement. We doen dit niet om zuur te zijn of aan je te verdienen, maar we moeten onszelf enigszins beschermen tegen fraude.

    Wat voor type kabel wordt er meegeleverd?

    Je krijgt een Mini-Jack (3,5mm) kabel meegeleverd. De 3,5mm Jack kabel past in elke smartphone, tablet of laptop. Bovendien ontvang je ook een 3,5mm – 6,3mm jack adapter. Ook voor de kabel geldt dat wij hem altijd zullen repareren.

    Hoe weet ik welk onderdeel stuk is?

    Twijfel je wat er stuk is neem contact met ons op.

    Is het mogelijk om over te stappen naar een ander model?

    Ja dat kan altijd! Via Mijn Account kun je je abonnement omzetten. We sturen je dan het nieuwe model en je kunt de oude kosteloos inleveren. En eventueel tegoed van je oude abonnement wordt uiteraard meegenomen!

    Wat gebeurt er als er iets stuk gaat?

    Schade? Geen nood! Laat ons via Mijn Account weten welk onderdeel kapot is gegaan. We sturen je binnen vier dagen een vervangend onderdeel per post. Zonder extra kosten! Bijgesloten vind je een retourenvelop waarmee je Gratis het verouderde onderdeel terug kunt sturen.

Verder shoppen